تجهیز سالن کنفرانس شرکت بهسا

5/5 - (4 امتیاز)

تجهیز سالن کنفرانس شرکت بهسا (به‌پرداز همراه سامانه اول)

تجهیز سالن کنفرانس شرکت بهسا (به‌پرداز همراه سامانه اول) در تیرماه سال ۱۳۹۶ با مشارکت شرکت‌های ارتباطات سیار ایران (همراه اول) و به‌پرداز جهان به صورت شرکت سهامی خاص ثبت گردید و فعالیت اجرایی خود را از ابتدای مرداد ماه همان سال آغاز نمود. مأموریت بهسا شامل تولید، تأمین، مدیریت و راهبری حوزه فناوری اطلاعات در صنعت مخابرات است که مشاوره، نظارت، مدیریت پیمان، تامین نرم افزار، سخت افزار و شبکه با تاکید بر رفع کامل نیازمندی‌های همراه اول را نیز دربر می‌گیرد.

 

شرکت تجهیز نمای سیما از گذشته تاکنون بارها و بارها در پروژه‌های گوناگون سالن‌های کنفرانس در مناطق مختلف کشور، سابقه همکاری‌های موفقی را با شرکت همراه اول و شرکت‌های وابسته به آن در زمینه‌ی تجهیز سالن کنفرانس در رزومه خود داشته است. از این رو شرکت به‌پرداز همراه سامانه اول، شرکت تجهیز نمای سیما را به عنوان مشاور، طراح و مجری سالن‌های کنفرانس خود برگزید.

 

مشاوره پیش از اجرا در پروژه تجهیز سالن کنفرانس شرکت بهسا

پس از بازدیدهای به عمل آمده از سالن کنفرانس مجموعه، برداشت وضعیت موجود و دریافت نیازمندی‌های کارفرما در این سالن کنفرانس، طرحی شامل تجهیزات صوت حرفه‌ای، کنفرانس، ضبط و پخش تصاویر به نفرات ذی‌صلاح در آن مجموعه تحویل و پس از برگزاری جلسات مشاوره و تبادل نظر، تجهیز سالن کنفرانس مورد تصویب قرار گرفت.

 

طراحی و تجهیز سالن کنفرانس شرکت بهسا

طراحی و اجرا دکوراسیون در عملیات تجهیز سالن کنفرانس شرکت به‌پرداز سامانه اول:

در پروژه تجهیز سالن کنفرانس شرکت بهسا (به‌پرداز همراه سامانه اول) به گونه‌ای متفاوت طراحی گردید. در طراحی سالن کنفرانس با توجه به نیاز کارفرما و هم‌چنین با استفاده از طراحانِ حرفه‌ای در حوزه‌ی دکوراسیون اداری از نورهای آویز به صورت خطی بر پایه‌ی تقارن با میز کنفرانس طراحی و اجرا شد. هم‌چنین برای بهبود کیفیت فنی سالن کنفرانس از موکت‌های تایل از بهترین متریال‌های روز دنیا استفاده شد.

دکوراسیون داخلی سالن کنفرانس به نحوی طراحی و اجرا گردید که علاوه بر ایجاد فضایی زیبا و چشم نواز، بتوان بوسیله طرح‌ها و شکست‌های خاص بر روی دیوار و سقف، استفاده از پنل‌های جاذب صوت و انجام محاسبات مهندسی ملاحظات آکوستیکی لازم مهیا و از بازتاب و پخش ناخواسته صدا در طراحی سالن کنفرانس جلوگیری شود.

 

سیستم‌های صوت و تصویر در عملیات تجهیز سالن کنفرانس شرکت بهسا (به‌پرداز همراه سامانه اول):

نظر به برگزاری جلسات مهم و سطح بالا در تجهیز سالن کنفرانس و برای حصول اطمینان از برگزاری هرچه بهتر و بی‌عیب و نقص جلسات استفاده از تجهیزات کنفرانس مطمئن و با کیفیت مسله‌ای واضح می‌نمود. از این رو سیستم کنفرانسی از محصولات کمپانی TNS برای تجهیز سالن کنفرانس در نظر گرفته شد.

برای بهره‌مندی از صدایی شفاف و قدرتمند تنها استفاده از سیستم کنفرانس با کیفیت کافی نیست. سیستم صوت جانبی این سالن کنفرانس از برند معتبر و معروف Yamaha می‌باشد، که در تمامیِ نقاط سالن کنفرانس بهترین کیفیت با شفافیت بالا را به شنونده می دهد.

علاوه بر این تمامی میزهای سالن کنفرانس به تعداد نفراتی که پشت هر میز قرار می‌گیرند دارای مانیتور است که بدین‌وسیله سیستم پخش تصویر سالن کنفرانس از هر حیث تکمیل گردید. تصاویر جلسات سالن کنفرانس توسط دوربین‌های PTZ با قابلیت Auto Track (در هماهنگی با سیستم کنفرانس) و با کیفیت Full-HD برداشت می‌گردند.

اطلاعات پروژه
  • نام پروژه : تجهیز سالن کنفرانس شرکت بهسا
  • نام کارفرما : شرکت به‌پرداز همراه سامانه اول
  • نوع پروژه : سالن کنفرانس
  • نوع برند : TNS, Yamaha
  • ظرفیت : ۴۷ نفر
  • تاریخ آغاز : ۱۳۹۹/۰۷
  • تاریخ پایان : ۱۳۹۹/۱۱
عملیات انجام شده
تجهیزات کنفرانس دیجیتال
تجهیزات صوت و تصویر حرفه‌ای
تجهیزات مانیتورینگ و ارسال تصاویر
تجهیزات ضبط و آرشیو سازی
تجهیزات نور تخصصی و عمومی
دکوراسیون و مبلمان داخلی
خدمات طراحی و مشاوره
تماشای

دیگر پروژه‌ها

تماشای همه
برای دریافت کاتالوگ محصولات و خدمات شرکت تجهیز نمای سیما کلیک کنید.
دریافت کاتالوگ