• موجود

دوربین تصویربرداری سالن همایش پاناسونیک – Panasonic – AW-HN130

Panasonic AW-HN130 HD Professional
4/5 - (4 امتیاز)
  • کشور سازنده: ژاپن
  • سنسور تصویر: 1/2.86 inch 3MOS
  • زوم اپتیکال: 20X
  • زوم دیجیتال: 10X
  • فوکوس: Auto / Manual
  • ابعاد: 8*8*12
  • وزن: 3 kg
  • برای استعلام قیمت و موجودی این محصول با شماره ۶۶۵۶۸۷۶۶ تماس حاصل فرمایید
    • استعلام فوری قیمت
    • ضمانت اصل بودن کالاها
    • ضمانت بهترین قیمت بازار
    • تحویل در کمترین زمان
    • دارای خدمات پس از فروش
    معرفی

    محصول

    از اصلی‌ترین تجهیزات سالن همایش، سیستم تصویربرداری است که مورد توجه طراحان قرار می‌گیرد. در واقع سیستم تصویربرداری عاملی پیشرفته برای برقراری ارتباط موثر با شرکت‌کنندگان و ارائه حرفه‌ای مطالب می‌باشد.

    در این بخش با یکی از انواع دوربین تصویربرداری سالن همایش که در کشور ژاپن با نام تجاری Panasonic به تولید رسیده است، آشنا خواهید شد.

    دوربین تصویربرداری سالن همایش پاناسونیک – Panasonic – AW-HN130 بهترین گزینه برای تجهیز سالن همایش است که در ادامه به بررسی قابلیت و ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت.

     

    دوربین تصویربرداری سالن همایش پاناسونیک – AW-HN130 علاوه بر قابلیت تولید ویدئو با کیفیت Full HD تا رزولوشن ۱۰۸۰/۶۰p با NDI | HX و نیز ۳G-SDI و HDMI، مجهز به سه سنسور MOS 1/2.86 جدید با حساسیت بالا، نسبت S/N برتر و وضوح بالا می‌باشد.

    این محصول حرفه‌ای همچنین از تکنولوژی PoE+ پشتیبانی می‌کند که در مجموع دوربین تصویربرداری سالن همایش – Panasonic – AW-HN130 برای منبع تغذیه، کنترل و خروجی ویدئو فقط به یک کابل LAN نیاز خواهد داشت.

     

    ویژگی‌های کلیدی دوربین تصویربرداری سالن همایش AW-HN130

    • سه سنسور MOS نوع ۱/۲.۸۶ جدید توسعه یافته
    • زوم اپتیکال ۲۰ برابر
    • بزرگنمایی ۱.۴ برابری
    • تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر
    • NDI®|HX – PoE+ برای قدرت، صدا/تصویر با تأخیر بسیار کم، Tally و کنترل از طریق یک کابل

     

    قابلیت‌های دوربین تصویربرداری سالن همایش – Panasonic – AW-HN130

    ۱. دوربین پخش نهایی PTZ

    AW-HN130 یک دوربین تولید ویدئو از راه دور و انعطاف پذیر است که ویژگی‌های نوآورانه زیادی را به دوربین AW-HE120/130 PTZ پاناسونیک اضافه می‌کند که به دوربین کنترل از راه دور استاندارد واقعی برای استفاده آموزشی، دولتی و… تبدیل شده است و به همین دلیل بسیار مورد استقبال در صنعت تصویر قرار گرفته است.

    از دوربین تصویربرداری سالن همایش پاناسونیک – AW-HN130 برای گزارش اخبار، صحنه سازی، ورزش و تولید صحنه‌های تلویزیونی استفاده می‌شود.

     

    ۲. پردازش ویدئوی پیشرفته برای تصویر ویدیویی با کیفیت بالا

    با نسبت سیگنال به نویز استثنایی ۶۰ دسی بل (حداقل روشنایی F8/2000lx 2.0 1x)، ۱۰۰۰ خط وضوح تلویزیون و ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند تصحیح رنگ ۱۲ محوره و DRS انحصاری پاناسونیک (Dynamic Range Stretch) و کاهش نویز دیجیتال هیبریدی HN130، همچنان به تنظیم استانداردهای عملکردی برای دوربین‌های یکپارچه پان-تیلت ادامه می‌دهد.

    دوربین تصویربرداری سالن همایش پاناسونیک – Panasonic – AW-HN130 شامل سه تصویرگر MOS 2.4 مگاپیکسلی جدید و پردازشگر سیگنال دیجیتال (DSP) است که در آخرین دوربین‌های فیلمبرداری پخش پاناسونیک مانند AJ-PX270 استفاده می‌شود.

     

    ۳. لنز زوم ۲۰ برابر با تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال و توسعه‌دهنده دیجیتال

    دوربین حرفه‌ای PTZ AW-HN130 دارای محدوده زوم اپتیکال استثنایی ۲۰ برابری است که می‌تواند آن را به زوم دیجیتال ۱۰ برابر برساند.

     

    ۴. همه کاره، صاف و سبک وزن

    سر یکپارچه پان شیب دوربین تصویربرداری سالن همایش پاناسونیک – Panasonic – AW-HN130 طیف وسیعی از حرکت را با پان ۱۷۵+/- و شیب ۳۰- تا ۲۱۰ درجه پوشش می‌دهد.

    درایور پان شیب این محصول، سطح بالایی از پاسخگویی را با دقت استاتیک ترکیب می‌کند.

    سطح NC (معیار نویز) ۳۵ برای عکسبرداری در محیط‌های حساس به نویز حفظ می‌شود.

    تا ۱۰۰ موقعیت از پیش تعیین شده و تنظیمات دوربین، در دوربین ذخیره می‌شود که برای نصب سخت در فضاهای بزرگ کافی است.

    وزن دوربین تنها ۶.۸ پوند است و در ولتاژ ۱۲ VDC کمی بیش از ۲۱ وات مصرف می‌کند.

     

    ۵. رابط حرفه‌ای برای انواع تولید از راه دور

    خروجی‌های ویدئو: رابط‌‌های حرفه‌ای استاندارد شامل HD/SD-SDI، HDMI، و SD کامپوزیت، و همچنین IP/Network برای تحویل تک کابلی محتوای با کیفیت بالا تا ۱۰۸۰/۶۰p است.

     

    کنترل سریال: سازگاری سریال RS-422 برای گردش‌های کاری کنترل مبتنی بر سریال (به عنوان مثال اتصال به AW-RP50/120 یا کنترل‌کننده‌های قبلی) در دسترس است.

    پروتکل‌های RS-232 و RS-422 VISCA هنگام معرفی دوربین پاناسونیک در یک ساختار کنترل موجود در دسترس هستند.

     

    متصل به شبکه|پورت LAN در HN130 امکانات زیر را آزاد می‌کند:

    قدرت اترنت+ (PoE+) برای نصب و راه اندازی آسان‌تر سیستم

    کنترل دوربین از طریق شبکه با کنترلر سخت افزاری AW-RP50/120 یا راه حل‌های نرم افزاری پاناسونیک

    برای نظارت و کنترل تمام جنبه‌های دوربین به رابط وب داخلی دسترسی داشته باشید

    از یک سیستم کنترل شخص ثالث پشتیبانی شده از سیستم‌های کنترل پخش، سوئیچرها، سیستم‌های ضبط سخنرانی، سیستم کنترل AV و موارد دیگر استفاده کنید.

    به‌طور پیش‌فرض، دوربین دارای یک رمزگذار داخلی H.264/MJPEG برای کدگذاری ۷ کانال تا ۲۵ مگابیت بر ثانیه است. با رسیور سخت افزاری یا نرم افزاری پشتیبانی شده جفت شود.

     

    ۶. نصب انعطاف پذیر

    ترکیب: نصب دوربین فوق‌العاده آسان است و در دو رنگ سفید مرواریدی و سیاه مات موجود است تا با طیف وسیعی از کاربردها مطابقت داشته باشد.

    پایه سقفی: پایه سقفی قفل پیچشی به عنوان یک لوازم جانبی استاندارد گنجانده شده است.

    سه پایه برای تولید موبایل: HN130 همچنین به یک ظرف پیچی نصب سه پایه ۱/۴-۲۰ و یک بند ایمنی برای استفاده در بسیاری از سیستم‌های نصب مجهز است.

    پایه دیواری: یک پایه دیواری سنگین اختیاری در رنگ مشکی (FEC-120WMK) یا سفید (FEC-120WMW) موجود است.

     

     

    تکنولوژی NDI ، HX با قابلیت PTZ

    با استفاده از دوربین‌های حرفه ای PTZ از قدرت NDI استفاده کنید!

    دوربین‌های مدل سری N پاناسونیک، اکنون دارای پشتیبانی داخلی از NDI از طریق حالت بسیار کارآمد NDI|HX هستند که نیازی به هیچ گونه تبدیل خارجی ندارند.

     

    ویژگی‌های NDI ، HX

    ۱. کابل تک: تمام قابلیت‌های اتصالات معمولی اکنون با استفاده از PoE+ عملی شده است. نه تنها راه‌اندازی آنها ساده‌تر شده، بلکه از طریق یک کابل، برق، کنترل، آمار و ویدئو با تأخیر بسیار کم را دریافت خواهید کرد. به لطف NDI، کشف خودکار دوربین باعث می‌شود همه چیز با هم در دوربین تصویربرداری سالن همایش پاناسونیک – Panasonic – AW-HN130 جمع شود.

    ۲. افزونگی: گردش کار تولید، ماموریت حیاتی است. با استفاده از NDI | HX و ویدیوی باند پایه (HDMI و/یا HD-SDI) به طور همزمان، افزونگی را به گردش کار خود معرفی کنید.

    ۳. چندپخشی: دوربین‌های پاناسونیک باقدرت NDI | HX از چندپخش پشتیبانی می‌کنند، به این معنی که وقتی چندین مشتری به جریان دسترسی دارند، از پهنای باند اضافی استفاده نمی‌کنید.

    ۴. ورودی صدا: دوربین تصویربرداری سالن همایش  – AW-HN130 دارای ورودی صدای استریو TRS-mini برای جاسازی صدا در NDI است.

    ۵. انعطاف‌پذیری کنترل‌کننده: NDI در کنار کنترل‌کننده‌های IP پاناسونیک مانند RP50/RP120 و میزبان کنترل‌کننده‌های شخص ثالث پشتیبانی‌شده، یک جریان کاری تمام IP را بدون هیچ گونه مصالحه‌ای به شما ارائه می‌دهد.