آمپلی فایر صوتی یاماها Yamaha - PX10
adminam

آمپلی فایر صوتی یاماها Yamaha – PX10

تاریخ انتشار ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
5/5 - (1 امتیاز)
31 بازدید

در سیستم های صوتی، از تجهیزات مختلفی برای راه اندازی استفاده می شود که هریک از این بخش ها، نقشی را در جهت تولید صدا ایفا می‌کنند. یکی از بخش‌های مهم، آمپلی فایر (Amplifire) است. تقویت صدا وظیفه اصلی است که دستگاه آمپلی فایر انجام می‌دهد.

آمپلی فایر به دستگاهی گفته می شود که کیفیت صدای خروجی دستگاه شما را افزایش می‌دهد، شاید در برخی از مراکز عمومی دیده‌اید که صدای بلندگوها بسیار کم کیفیت یا قطع و وصل می‌شود که نشان از کیفیت کم صدا می‌باشد، ولی با استفاده از آمپلی فایرها این مشکل حل می شود و صدای مورد نظر قبل از اینکه به بلندگو فرستاده و پخش شود.

 

معرفی دستگاه آمپلی فایر صوتی سری px

پردازش هوشمند:

طراحی و ساخت با استفاده از بهترین متریال ممکن و دوام فوق العاده و ارائه حداکثر توان خروجی به بلندگو و هم زمان پردازش بهینه سازی محافظت از بلندگو از نکات مهم در آمپلی فایرهای سری PX می‌باشد. این سری از آمپلی فایرها از نوع Class-D هستند که آن را مناسب استفاده در اجرای زنده یا محیط های نصب دائم می‌کند.

 

طراحی حرفه‌ای و قدرتمند:

ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته و یک فرآیند انتخاب اجزای پیشرفته، باعث تولید یک آمپلی فایر کارآمد با Noise (سر و صدای اضافی) کم، ویژگی‌های حفاظت قابل اطمینان و بالاتر از همه، کیفیت صدای عالی شده است.

 

DSP برای پردازش صدا و مسیرهای ورودی و خروجی:

حالت آمپلی فایر به کاربر اجازه می‌دهد تا پیکربندی سیستم را بدون مشکل، با انتخاب مسیرهای ورودی و خروجی انجام دهد. ۱۵ نوع الگوی متفاوت از DSP داخلی آمپلی فایر قابل انتخاب است.

 

راه اندازی آسان:

آمپلی فایرهای سری PX هر دو حالت پایه و پیشرفته را ارائه می‌دهد و این امکان را می‌دهد تا حتی کاربران بی تجربه به راحتی پیکربندی سیستم مورد نیاز خود را انجام دهند و کاربران با تجربه از کنترل دقیق بر روی هر جنبه‌ای از صدای خود بهره ببرند.

 

پیکربندی هوشمند:

این قابلیت به کاربر این اجازه را می‌دهد که تنظیمات بلندگو را بهینه سازی و پیکربندی با سیستم مطابقت داشته باشد و به سادگی فیلتر و یا کراس اور مناسب برای هر بلندگو را انتخاب کنید و از این طریق در وقت خود نیز صرفه جویی کنید.

 

ویژگی‌های آمپلی فایر یاماها PX10:

  • دارای فیلتر و سیستم خنک کننده
  • عملکردهای PEQ، متقاطع، فیلترها، تاخیر و محدودکننده روی برد انعطاف پذیر
  • کلاس پاور امپ Class D
  • قدرت خروجی ۲ اهم درحالت استریو ۷۰۰ وات
  • قدرت خروجی ۴ اهم در حالت استریو ۱۲۰۰ وات
  • قدرت خروجی ۸ اهم در حالت استریو ۱۰۰۰ وات
  • دارای خروجی اسپیکون
  • دارای پردازنده داخلی
  • ورودی کنون/XLR

 

برای استعلام قیمت و خرید آمپلی فایر صوتی یاماها Yamaha – PX10، از راه‌های ارتباطی معرفی شده با کارشناسان فروش تجهیزنمای سیما ارتباط برقرار نمایید.

با خدمات شرکت تجهیز نمای سیما آشنا شوید

مقالات مرتبط

1709626431

دوربین کنفرانس TNS – KT-HD86

دوربین کنفرانس ترکیبی از یک وب کم حرفه‌ای به همراه یک میکروفون ۳۶۰ درجه با شعاع گسترده برای دریافت صدا و اسپیکر پرقدرت برای پخش آن است. دوربین…

اسپیکر دیواری کنفرانسی LD - ICOA 12 A BT W

اسپیکر سالن همایش LD – ICOA 12 A BT W

سالن‌ همایش و سالن کنفرانس، به عنوان مکان‌هایی برای برگزاری جلسات، نمایش‌ها، و گفتگوهای مهم، نقش بسیار حیاتی در جریان دانش و ارتباطات امروزی دارند. اما این سالن‌ها…

Basalt_Brochure-images-0

موکت تایل Basalt

موکت تایل مخصوص سالن های کنفرانس ، آمفی تئاتر و همایش و سینما ، محیط های اداری و شرکت ها ویژگی ها Construction: Tufted 1/2 – gauge loop…