بلندگوی دیواری کنفرانسی MPRO FT106S
adminam

اسپیکر دیواری کنفرانسی M.PRO – FT106S

تاریخ انتشار ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
5/5 - (3 امتیاز)
120 بازدید

از مهم‌ترین نکات حائز اهمیت در تجهیز و طراحی سالن کنفرانس و همایش، انتخاب سیستم صوتی مناسب فضا است که بتواند امواج صوتی را با کیفیتی مطلوب به گوش شرکت‌کنندگان برساند. بدین منظور تولیدکنندگان بسیاری در سراسر دنیا محصولات منحصر به فردی را به بازار عرضه نموده‌اند که یکی از معتبرترین آنها، برند ام پرو M.PRO است.

کمپانی تایوانی M.PRO از تولیدکنندگان بزرگ و محبوب محصولات صوتی و تصویری است که در سال ۱۹۹۰ در شهر Pingzhen تایوان تاسیس شد.

از موفقیت‌های این کمپانی، تولید محصولات صوتی و تصویری با طراحی‌های خلاقانه است که این ویژگی در تمامی محصولات M.PRO  مشهود است. محصولات ام پرو M.PRO از تنوع بالایی برخوردار است که بیش از ۸۰۰ مدل کالا توسط این کمپانی تایوانی تولید و به بازار عرضه شده است. یکی از محصولات این کمپانی، اسپیکر دیواری کنفرانسی – M.PRO – FT106S است که قابل نصب و راه اندازی در فضاهای داخلی و آزاد است.

اسپیکر دیواری کنفرانسی M.PRO – FT106S با طراحی منحصر به فرد در دو رنگ سفید و مشکی با براکت‌های نصبی فلزی و بدنه ABS تولید و در دسترس می‌باشد.

اسپیکر دیواری کنفرانسی – M.PRO – FT106S می‌تواند به خوبی نیازهای صوتی فضاهایی همچون سالن کنفرانس، منازل مسکونی، دفتر کار، رستوران، کافی شاپ، مراکز تفریحی و تجاری و… را به خوبی برآورده سازد و صدایی با کیفیت تولید نماید.

اسپیکر دیواری کنفرانسی M.PRO – FT106S از تکنولوژی ۲WAY پیروی می‌نماید که در ساخت آن از ووفر ۶.۵ اینچ و تیوتر ۱ اینچی با کراس آور برای تفکیک بهتر فرکانس‌های صوتی استفاده شده است.

 

نصب اسپیکر دیواری کنفرانسی – M.PRO – FT106S

برای سهولت نصب و راه اندازی بلندگوی دیواری کنفرانسی  ام پرو M.PRO – FT106S بر روی دیوار، سقف یا ستون از براکت‌های فلزی که همراه اسپیکر ارائه می‌شود، استفاده می‌شود.

ورودی اسپیکر دیواری کنفرانسی – M.PRO – FT106S  از نوع ولتی و اهمی ساخته شده است که این امکان را به شما می دهد تا بلندگو را با انواع آمپلی فایرهای اهمی و ولتی راه اندازی کنید.

سلکتور موجود در ورودی بلندگو، حالت انتخاب را بین ولتی و اهمی تغییر می‌دهد.

بدنه اسپیکر دیواری کنفرانسی – M.PRO – FT106S ضدآب (IP44) است و قابلیت نصب در فضای آزاد و استخر را دارد.

با خدمات شرکت تجهیز نمای سیما آشنا شوید

مقالات مرتبط

WIN-JK71S-4K-UHD-PTZ-CAMERA-WITH-12G-SDI

دوربین کنفرانس 4K مارک TNS

دوربین تصویربرداری کنفرانسی مارک TNS مدل TNS-HX71SN دوربین کنفرانس TNS 4K  آخرین ورژن از دوربین های کنفرانسی است با کیفیت Ultra HD با سنسور Sony CMOS 1/1.8 , …

Melange new_page-0001

موکت رول Melange

  موکت رول Melange صد درصد پلی امید ، عرض ۳ متر مناسب برای فضاهای پرتردد همچون فضاهای هتلی، اداری – تجاری، فرودگاهی و مسکونی با جدیدترین فناوری…