Yamaha_NS_AW294BL_NS_AW294_Outdoor_Speakers_Pair_850151
adminam

بلندگوی دیواری کنفرانسی یاماها – Yamaha – NS-AW294

تاریخ انتشار ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
5/5 - (3 امتیاز)
84 بازدید

بلندگوی دیواری کنفرانسی یاماها – Yamaha – NS-AW294 یکی از انواع پرقدرت بلندگوها برای استفاده در سالن‌های کنفرانس است که نیازهای یک سالن کنفرانس به سیستم صوتی را به خوبی برآورده می‌سازد.

بلندگوی دیواری کنفرانسی- Yamaha – NS-AW294 نوعی از بلندگوهای فضای باز (کنفرانسی) است که از عملکرد بالا و کیفیت صدای فوق العاده برخوردار می‌باشد. به جرات می‌توان گفت این محصول در نوع خود از پیشرفته‌ترین تجهیزات صوتی سالن کنفرانس به شمار می‌رود.

بلندگوی دیواری کنفرانس یاماها – NS-AW294 دارای طراحی ساده و در عین حال جذابی است که قابل نصب در انواع مختلفی از مکان‌ها می‌باشد. چرا که این محصول از خاصیت ضد آب بودن نیز برخوردار است.

 

طراحی پیشرفته بلندگوی دیواری کنفرانسی یاماها – Yamaha – NS-AW294 کیفیت صدای برتر را با خاصیت ضد آب بودن ترکیب نموده و محصولی بی‌نظیر را ارائه کرده است.

ووفر قدرتمند بکاررفته در بلندگوی دیواری کنفرانسی یاماها – Yamaha – NS-AW294 پاسخ دقیق فرکانس متوسط/پائین را ارائه می‌دهد.

توییتر گنبدی متعادل، پاسخ شفاف با فرکانس بالا را تضمین می‌کند.

عملکرد صوتی عالی، کابینت‌های ضد آب و مقاوم در برابر چکه، آب و UV از دیگر ویژگی‌های بلندگوی دیواری کنفرانسی یاماها – Yamaha – NS-AW294 به حساب می‌آید.

 

ویژگی‌های بلندگوی دیواری کنفرانسی یاماها – Yamaha – NS-AW294

در ادامه به بررسی برخی از ویژگی‌های بلندگوی دیواری کنفرانسی یاماها – NS-AW294 خواهیم پرداخت.

 

۱. طراحی ساده و زیبا

بلندگوهای دیواری کنفرانسی – Yamaha – NS-AW294  دارای طراحی تمیز و ساده‌ای هستند که در هر مکانی از نمای بیرونی خانه/سالن شما جذاب به نظر می‌رسند و حتی در هنگام استفاده در یک نصب داخلی ظاهری خوش سلیقه به شما ارائه می‌دهند.

 

۲. دو سایز در دو رنگ

بلندگوی دیواری Yamaha – NS-AW294 از یک ووفر ۶-۱/۲ اینچی برای کمک به تولید صدای عالی استفاده می‌کند، اما اگر برای مکان خود به اندازه کوچک‌تری نیاز دارید، NS-AW194 را انتخاب کنید. هر مدل در رنگ‌های سفید یا مشکی موجود است، می‌توانید مدل را انتخاب کنید. که به بهترین شکل با محل نصب خارجی یا داخلی مورد نظر شما مطابقت دارد.

 

۳. طیف گسترده‌ای از امکانات نصب

براکت‌های ارائه شده در بلندگوی دیواری کنفرانسی یاماها – NS-AW294 به شما امکان را می‌دهد که بلندگوها را متناسب با محل نصب تنظیم نمایید. بلندگوی  کنفرانسی – Yamaha – NS-AW294 را می‌توان به صورت عمودی یا افقی نصب کرد و می‌توان آن‌ها را در محدوده ۸۱ درجه به سمت راست یا چپ و بالا یا پایین حرکت داد.

 

۴. طراحی راحت

طراحی ساده بلندگوی دیواری کنفرانسی یاماها – Yamaha – NS-AW294 در نمای بیرونی خانه/ سالن، در پاسیو یا داخل اتاق طبیعی به نظر می‌رسد.

دو سایز و دو تنوع رنگی بلندگوی دیواری کنفرانسی- Yamaha – NS-AW294 به شما این امکان را می‌دهد که بهترین تطابق را در نصب‌های مختلف انتخاب نمایید و بر دکوراسیون فضای مورد نطر خود بی‌افزایید.

توری‌های با پوشش پودری خواص ضد آب برجسته‌ای را ارائه می‌دهند.

گزینه‌های نصب انعطاف پذیر با براکت‌های نصب ارائه شده.

ترمینال‌های اسپیکر فشاری برای نصب آسان.

با خدمات شرکت تجهیز نمای سیما آشنا شوید

مقالات مرتبط