Yamaha-VS6
adminam

بلندگو دیواری کنفرانسی یاماها – Yamaha – NS-AW194

تاریخ انتشار ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
5/5 - (2 امتیاز)
50 بازدید

یک سالن کنفرانس مجهز، سالنی است که از سیستم صوتی با کیفیت پشتیبانی نماید. استفاده از تجهیزات سیستم صوت حرفه‌ای در سالن‌های کنفرانس و همایش موجب افزایش کیفیت صوت و بهبود تجربه شرکت‌کنندگان می‌شود.

بلندگو دیواری کنفرانسی یاماها – Yamaha –  NS-AW194 از دیگر انواع بلندگوهای دیواری است که به خوبی نیازهای صوتی در طراحی سالن کنفرانس را برآورده می‌سازد.

در ادامه بیشتر با بلندگو دیواری کنفرانسی – Yamaha – NS-AW194 خواهید شد.

ویژگی‌های بلندگو دیواری کنفرانسی یاماها – Yamaha –  NS-AW194

همانطور که در تصاویر درج شده تماشا می‌نمایید، بلندگو دیواری کنفرانسی یاماها –  NS-AW194 از یک طراحی ساده و جذاب برخوردار است که در عین سادگی از قابلیت و ویژگی‌های فراوانی پشتیبانی می‌نماید. در این بخش به بررسی ویژگی‌های بلندگو دیواری کنفرانسی یاماها مدل NS-AW194 خواهیم پرداخت.

 

طراحی ساده و جذاب

بلندگوهای دیواری یاماها – Yamaha –  NS-AW194 دارای طراحی تمیز و ساده‌ای هستند که در هر مکانی از نمای بیرونی خانه شما جذاب به نظر می‌رسند و حتی در هنگام استفاده در تاسیسات داخلی ظاهری فوق العاده به شما ارائه می‌دهند.

استفاده از بلندگو دیواری کنفرانسی – Yamaha –  NS-AW194 علاوه بر بهبود سیستم صوتی سالن، موجب زیباسازی فضا نیز می‌شود.

 

تنوع رنگ و ابعاد

بلندگو دیواری کنفرانسی یاماها –  NS-AW194 در دو رنگ و دو سایز متنوع تولید شده است که شما می‌توانید برحسب نیاز یکی از انواع آن را انتخاب نمایید.

NS-AW194 از ظاهر و کیفیت صوتی عالی برخوردار است و در بیشتر فضاها جا می‌گیرد، اما اگر به صدای بیشتری نیاز دارید، بلندگوی دیواری کنفرانسی- Yamaha – NS-AW294 را برای خرید بلندگو دیواری انتخاب کنید. هر دو مدل در رنگ‌های سفید یا مشکی موجود است، شما می‌توانید مدلی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با محل نصب بیرونی یا داخلی مورد نظر شما مطابقت داشته باشد.

 

طراحی راحت

  • طراحی ساده بلندگو دیواری کنفرانسی یاماها – Yamaha –  NS-AW194 در نمای بیرونی خانه، در پاسیو یا داخل اتاق/سالن طبیعی به نظر می‌رسد.
  • دو سایز و دو تنوع رنگی بلندگو دیواری کنفرانسی –  NS-AW194 به شما این امکان را می‌دهد که بهترین تطابق را در نصب‌های مختلف انتخاب نمایید.
  • توری‌های با پوشش پودری خواص ضد آب برجسته ای را ارائه می‌دهند.
  • گزینه‌های نصب انعطاف پذیر با براکت‌های نصب ارائه شده
  • ترمینال‌های اسپیکر فشاری برای نصب آسان

 

قابل نصب در اماکن متنوع

با خرید بلندگو دیواری کنفرانسی یاماها – Yamaha –  NS-AW194 براکت‌هایی به شما ارائه شده که این امکان را می‌دهد تا بلندگوها را متناسب با محل نصب، تنظیم کنید. این نوع بلندگوها را می‌توان به صورت عمودی یا افقی نصب کرد و می‌توان آن‌ها را در محدوده ۸۱ درجه به سمت راست یا چپ و بالا یا پایین حرکت داد.

 

نتیجه گیری

بلندگو دیواری کنفرانسی یاماها – Yamaha –  NS-AW194 از کیفیت صدا و عملکرد بالایی برخوردار است که گزینه مناسبی برای تجهیز سالن‌های کنفرانس می‌باشد. این نوع بلندگو با یک طراحی ساده و کارآمد در نوع نوع و دو سایز در بازار عرضه شده است که شما براحتی می‌توانید یکی از انواع آن را برگزیده و نصب نمایید.

طراحی پیشرفته بلندگو دیواری کنفرانسی – Yamaha –  NS-AW194 کیفیت صدای برتر را با خاصیت ضد آب بودن ترکیب نموده و محصولی بی‌نظیر را ارائه کرده است.

ووفر قدرتمند بکاررفته بلندگو دیواری کنفرانسی یاماها –  NS-AW194 پاسخ دقیق فرکانس متوسط/پائین را ارائه می‌دهد.

توییتر گنبدی متعادل، پاسخ شفاف با فرکانس بالا را تضمین می‌کند.

عملکرد صوتی عالی، کابینت‌های ضد آب و مقاوم در برابر چکه، آب و UV از دیگر ویژگی‌ها در خرید بلندگو دیواری کنفرانسی یاماها – Yamaha –  NS-AW194 به حساب می‌آید.

 

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان تیم تجهیزنمای سیما می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نموده و درخواست خود را ثبت نمایید.

کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

 

با خدمات شرکت تجهیز نمای سیما آشنا شوید

مقالات مرتبط

WOOD WOOL PANEL

پنل آکوستیک WOOD WOOL PANEL

 پنل آکوستیکی چوب  از الیاف چوب صنوبر ترکیب شده با چسب سیمانی معدنی منحصر به فرد ساخته شده است. یک ساختار متخلخل پیوسته یکنواخت به طور طبیعی بین…