بلندگو پرتابل توربوساند turbosound - iP1000
adminam

بلندگو پرتابل توربوساند turbosound – iP1000

تاریخ انتشار ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
5/5 - (1 امتیاز)
46 بازدید

اسپیکر تعدادی بلندگو کنار هم قرار گرفته است که به واسطه راه‌های ارتباطی بی‌سیم و یا با سیم می‌تواند موسیقی را از یک منبع همانند موبایل پخش کند. اسپیکر یا بلندگو پرتابل نیز دقیقا از همین قاعده پیروی می‌کند؛ با این تفاوت که به دلیل وجود باتری داخلی می‌تواند تا چندین ساعت بدون احتیاج به منبع برق محتوای کاربر را پخش کند.

اصطلاح بلندگو پرتابل به اسپیکرهای قابل حمل اطلاق می‌شود که با حمل آسان می‌توان از آن‌ها در مکان‌های مختلف استفاده کرد. اسپیکرهای پزتابل دارای باتری داخلی هستند و از اتصالات مختلف مانند بلوتوث یا ورودی AUX برای اتصال به دستگاه‌های صوتی مختلف استفاده می‌کنند.

محصولی که میخواهیم به شما معرفی نماییم بلندگو پرتابل – iP1000  از برند turbosound است. در ادامه با قابلیت و امکانات محنصر به فرد این دستگاه آشنا خواهید شد.

 

بلندگو پرتابل توربوساند – iP1000 بلندگوی ستونی ۱۰۰۰ واتی با ساب ووفر دوگانه ۸ اینچی، ۹ درایور نئودیمیوم، پشتیان کننده فناوری صدای فضایی KLARK TEKNIK، دارای میکسر دیجیتال، Reverb، سیستم کنترل از راه دور از طریق iPhone/iPad و پخش صوتی بلوتوث است.

 

جزئیات بلندگو پرتابل turbosound – iP1000

اگر چه ما از آن به عنوان یک بلندگوی ستونی یاد می کنیم، INSPIRE iP1000 صدای قدرتمند، با کیفیت بالا و پراکندگی بهینه را با الهام از محصولات منحصر به فرد برنده جایزه ارائه می دهد.

این دستگاه همه کاره که به طرز شگفت انگیزی برای استفاده سبک و آسان است، فاکتور فرم به لطف یک میکسر دیجیتال ۳ کاناله روی برد و تقویت کننده کلاس D 1000 واتی چند کاناله که یک ساب ووفر دوگانه ۸ اینچی مهندسی شده سفارشی، درایورهای نئودیمیوم ۸ در ۲.۷۵ اینچی و یک سوپر توییتر با بوق را هدایت می‌کند.

بلندگو پرتابل – iP1000 به طور ایده آلی برای مکان‌های اجراهای کوچک تا متوسط، عبادتگاه‌ها، ارائه‌های اتاق کنفرانس، کلوپ‌های شبانه و موارد دیگر مناسب است.

بلندگو پرتابل turbosound – iP1000 سبک وزن است؛ تنها ۲۴.۸ کیلوگرم (۵۴.۷ پوند) است و دارای پردازش صدای دیجیتال پیشرو در صنعت KLARK TEKNIK (DSP)، ریورب استریو درجه یک استودیویی، تقویت کننده کلاس D و فناوری‌های صدای فضایی می‌باشد به‌علاوه پخش صدای استریو بلوتوث راحت و آیفون/ کنترل از راه دور آیپد در این محصول گنجانده شده است.

 

Tiny PA – 1000 وات صدای عالی

ستون iP1000 که برای حداکثر قابلیت حمل طراحی شده است، به خوبی در انواع کوله پشتی قرار گرفته و راه اندازی آن سریع و آسان است. بدین صورت که فقط ستون را به پایه متصل کرده و میکروفون یا تغذیه میکسر و برق را وصل کنید.

سه کانال از فناوری تقویت کننده انقلابی کلاس D ما ۱۰۰۰ وات عملکرد صوتی باورنکردنی را در یک بسته با کاربری آسان، بسیار قابل حمل و سبک وزن ارائه می دهد. این فناوری شگفت انگیز امکان طراحی و ساخت محصولات فوق العاده قدرتمندی را فراهم می‌کند که وزن آن‌ها به طور قابل توجهی سبک‌تر از همتایان سنتی خود باشد.

همچنین بلندگو پرتابل توربوساند turbosound – iP1000 با مصرف کمتر انرژی از محیط زیست نیز حفاظت می‌نماید.

منبع تغذیه Switch Mode سبک وزن، همراه با یک ماژول DSP پیشرو در صنعت، یکسان سازی پویا و عملکردهای محدود کننده پیچیده را برای اطمینان از عملکرد بهینه و قابلیت اطمینان طولانی مدت ارائه می‌دهد.

 

پراکندگی صدا برجسته

درست مانند سیستم‌های آرایه، خط عظیمی که در کنسرت‌ها و جشنواره‌های فضای باز تجربه کرده‌اید، درایورهای ۲.۷۵ اینچی نئودیمیم متوسط ​​/ فرکانس بالا در ستون‌های iP1000 به صورت استراتژیک برای ارائه پراکندگی افقی تا ۱۲۰ درجه قرار گرفته‌اند.

الگوی چنین پوشش گسترده‌ای نیاز به گوه‌های مانیتور را برای اجراکنندگان از بین می‌برد و با بهره‌گیری از اختلاف زمان رسیدن بین امواج صوتی که به گوش چپ و راست می‌رسند، منظره صدایی متعادل‌تر ایجاد می‌کند.

فناوری نوآورانه صدای فضایی (SST) تعبیه شده در بلندگو پرتابل turbosound – iP1000 در یک محیط آکوستیک مجازی گسترده و کاملاً تعریف شده را ایجاد می‌کند که شنونده را در یک تجربه غنی و واقعی‌تر قرار می‌دهد.

در مجموع بلندگو پرتابل توربوساند turbosound – iP1000 با درک بی‌نظر از امواج صوتی در مکان‌های مختلف، صدایی شفاف و با کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

برای استعلام قیمت و خرید بلندگو پرتابل توربوساند turbosound – iP1000، از راه‌های ارتباطی معرفی شده با کارشناسان فروش تجهیزنمای سیما ارتباط برقرار نمایید.

با خدمات شرکت تجهیز نمای سیما آشنا شوید

مقالات مرتبط

WIN-JK71S-4K-UHD-PTZ-CAMERA-WITH-12G-SDI

دوربین کنفرانس 4K مارک TNS

دوربین تصویربرداری کنفرانسی مارک TNS مدل TNS-HX71SN دوربین کنفرانس TNS 4K  آخرین ورژن از دوربین های کنفرانسی است با کیفیت Ultra HD با سنسور Sony CMOS 1/1.8 , …