میکروفون باسیم استودیوی شور shure - PGA27
adminam

میکروفون استودیویی شور shure – PGA27

تاریخ انتشار ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
5/5 - (1 امتیاز)
50 بازدید

میکروفون از مهم ترین ابزارهای صوتی است که در حوزه‌های متفاوتی همچون تجهیز سالن کنفرانس و همایش، تولید محتوا، خوانندگی، ولاگری، هنر و موسیقی و بسیاری حوزه دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. میکروفون استودیویی یکی از مهم‌ترین ابزارهای هنر صدا و موسیقی است که در دسته‌های مختلفی تقسیم بندی می‌شود. مانند میکروفن کاندنسر ،میکروفن داینامیک، میکروفن ریبون و میکروفون usb که نسل جدیدی از میکروفون‌های استودیویی هستند.

یکی از قدیمی‌ترین کمپانی‌های فعال در عرصه‌ی تجهیزات صوتی، کمپانی آمریکایی Shure است. امروزه بدون شک برند شور (shure) یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قطعات ترنتیبل، میکروفون، هدفون، سیستم‌های صوتی بی‌سیم و… است.

محصولی که در این بخش می‌خواهیم به شما معرفی کنیم؛ میکروفون استودیویی PGA27 است که با کیفیتی فوق العاده توسط برند شور در کشور آلمان به تولید رسیده است.

میکروفون استودیویی شور shure – PGA27 نوعی میکروفون خازنی با کیفیت صدای فوق العاده است که برای ضبط واضح برنامه‌های صوتی، آکوستیک، ضبط و اجرای زنده طراحی شده است.

میکروفون استودیویی شور shure – PGA27 یک میکروفون خازنی دیافراگمی بزرگ با کیفیت حرفه‌ای، با طراحی به روز است که دارای روکش فلزی مشکی و مشبک است که جلوه بصری محجوبی را ارائه می‌دهد. ساخت و ساز فوق العاده حرفه‌ای این محصول، عملکر استثنایی در محیط‌های سخت را تضمین می‌کند.

از جمله ویژگی‌های میکروفون استودیویی شور shure – PGA27 عبارتند از: فیلتر بالا گذر و یک تضعیف کننده قابل تعویض برای تطبیق پذیری SPL. همچنین درون بسته بندی این محصول یک پایه شوک و یک کیف قابل حمل ارائه می‌شود.

 

جزئیات میکروفون استودیویی شور shure – PGA27

  • کارتریج دیافراگمی بزرگ محدوده دینامیکی وسیع‌تری را برای اوج‌های واضح و پایین‌های قوی فراهم می‌کند.
  • الگوی قطبی کاردیوئید صدا را از منبع دریافت می‌کند در حالیکه نویز ناخواسته را رد می‌کند.
  • طراحی صنعتی به روز شده با روکش فلزی مشکی و مشبک برای حضور بصری محجوب
  • فیلتر بالا گذر برای کنترل بیشتر سیگنال‌های ناخواسته پایین پایان
  • تضعیف کننده قابل تعویض -۱۵dB برای تطبیق پذیری بیشتر SPL
  • پایه شوک برای پایداری بیشتر تنظیم و به حداقل رساندن نویز گذرا گنجانده شده است.
  • کیف زیپ دار برای محافظت بیشتر در حین نگهداری یا حمل و نقل گنجانده شده است.
  • طراحی و ساخت با کیفیت افسانه‌ای Shure برای عملکرد استثنایی در محیط‌های سخت

 

برای استعلام قیمت و خرید میکروفون استودیویی شور shure – PGA27، از راه‌های ارتباطی معرفی شده با کارشناسان فروش تجهیزنمای سیما ارتباط برقرار نمایید.

با خدمات شرکت تجهیز نمای سیما آشنا شوید

مقالات مرتبط

WIN-JK71S-4K-UHD-PTZ-CAMERA-WITH-12G-SDI

دوربین کنفرانس 4K مارک TNS

دوربین تصویربرداری کنفرانسی مارک TNS مدل TNS-HX71SN دوربین کنفرانس TNS 4K  آخرین ورژن از دوربین های کنفرانسی است با کیفیت Ultra HD با سنسور Sony CMOS 1/1.8 , …