میکروفون استودیویی لویت lewitt - LCT 240 PRO
rezasalehi

میکروفون استودیویی لویت lewitt – LCT 240 PRO

تاریخ انتشار ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
5/5 - (1 امتیاز)
51 بازدید

میکروفون استودیویی نقش مهمی را در انتقال باکیفیت و شفاف محتوای صوتی ایفا می‌کند. میکروفون‌های استودیویی بر اساس نیاز کاربران تولید می‌شوند و هریک کارکرد خاص خود را دارد. بنابراین برای تولید یک محصول باکیفیت باید از میکروفون حرفه‌ای و مناسب استفاده کنید.

انواع میکروفون استودیویی

کندانسر: میکروفون کندانسور از دقت بسیار بالایی برخوردار است و در استودیو برای ضبط صداهای بسیار جزئی به کار گرفته می‌شود
داینامیک: میکروفون داینامیک را به راحتی می‌توان جابجا کرد به همین علت از آن در اجرای زنده و کنسرت‌ها استفاده می‌شود. این میکروفون می‌تواندنویز و صداهای اضافی را حذف و اصوات را جداسازی کند.
شاتگان: حذف نویز و همهمه در اطراف میکروفون دغدغه‌ی بسیاری از افراد صدا بردار است. میکروفون شاتگان با ظاهری متفاوت و منحصر به فرد به حذف نویز کمک زیادی می‌کند. میکروفون شاتگان صدا را تنها از یک سمت دریافت می‌کند. برای استفاده از این محصول در هوای آزاد از یک پوشش ابری استفاده می‌شود.
ریبون: میکروفون ریبون یکی از نسل‌های قدیمی میکرفون به شمار می‌آید. فرکانس پاسخگویی این مدل از میکروفون بسیار گسترده است و می‌تواند انواع اصوات را با کیفیت بالا ضبط کند.
لامپی: میکروفون لامپی محصولی فانتزی و لوکس است و برای افرادی کلکسیونر از ارزش بالایی برخوردار است. این محصول از نظر کیفیت و ضبط صدا نمی‌تواند با دیگر میکروفون‌ها به رقابت بپردازد.

اگر به دنبال یک میکروفون استودیویی حرفه‌ای در عین حال خوش قیمت هستید، بهترین گزینه برای شما میکروفون استودیویی لویت lewitt – LCT 240 PRO می‌باشد. در ادامه بیشتر با جزئیات آن آشنا خواهید شد.

 

صدای آماده ضبط از ابتدا

میکروفون استودیویی لویت lewitt – LCT 240 PRO برای آسان‌تر کردن ضبط تا حد ممکن، با پاسخ فرکانسی متناسب خود، شما را از همان ابتدا به یک صدای کامل نزدیک می‌کند. اگر بخواهید ضبط آماده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که رکورد را فشار دهید.

مناسب برای ضبط خانگی

LCT 240 PRO یک میکروفون خازنی XLR است و به طور خاص برای ضبط خانگی ساخته شده است و مناسب برای آواز، پادکست‌ها، پخش زنده، آلات آکوستیک می‌باشد.

همچنین بسیاری از برندهای مشهور جهان از میکروفون استودیویی لویت lewitt – LCT 240 PRO در استودیوهای ضبط خود استفاده می‌نمایند.

 

جزئیات میکروفون استودیویی lewitt – LCT 240 PRO

  • میکروفون خازنی XLR
  • مناسب برای آواز، پادکست، استریم و ساز
  • صدای آماده ضبط برای ضبط آسان
  • الگوی قطبی کاردیوئید
  • ظاهری جذاب و مقاوم
  • کیفیت صدای فوق العاده
با خدمات شرکت تجهیز نمای سیما آشنا شوید

مقالات مرتبط

Basalt_Brochure-images-0

موکت تایل Basalt

موکت تایل مخصوص سالن های کنفرانس ، آمفی تئاتر و همایش و سینما ، محیط های اداری و شرکت ها ویژگی ها Construction: Tufted 1/2 – gauge loop…