میکروفون استودیویی نئومن Neumann - TLM 107
adminam

میکروفون استودیویی نئومن Neumann – TLM 107

تاریخ انتشار ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
5/5 - (1 امتیاز)
56 بازدید

اسب بخار مدرن استودیویی

میکروفون استودیویی نئومن Neumann – TLM 107 یک میکروفون کلاس مرجع، برای آوازها و سازهای دارای رئالیسم نفس‌گیر است. پنج الگوی قطبی به علاوه پد متغیر و تنظیمات برش کم، این محصول را فوق العاده انعطاف پذیر می‌کند. همچنین با دامنه پویا ۱۳۱ دسی بل، TLM 107، هر چیزی را از یک زمزمه جزئی گرفته تا طبل‌های عظیم و بدون سر و صدای ناخواسته و اعوجاج ضبط می‌کند.

 

میکروفون قرن بیست و یکم

میکروفون استودیویی Neumann – TLM 107 کیفیت صدای بالا را با قیمتی مناسب ارائه می‌دهد. برند Neumann این میکروفون را برای کاربران Project و Home Studio که ترجیح می‌دهند یک تصویر صوتی بدون رنگ، درست به منبع اصلی را ضبط کنند، توسعه داد تا بتوانند تمام گزینه‌های مربوط به پردازش و مخلوط کردن را حفظ نمایند.

میکروفون استودیویی TLM 107 به نوبه خود، تمام انعطاف پذیری مورد نیاز برای ضبط با کیفیت بالا از هر منبع را در هر شرایطی ارائه می‌دهد.

 

میکروفون استودیویی نئومن Neumann – TLM 107 از ظاهری مدن و شیک برخوردار است؛ اگرچه این سر بزرگ از طراحی نمادین کلاسیک‌های Neumann مانند میکروفون لوله M 49 استفاده می‌کند، ضامن ناوبری شیک در پشت میکروفون است که بدلیل کنترل تمام تنظیمات در یک مکان (پد (۰/-۶/-۱۲ دسی بل)، برش کم (lin/40 هرتز/۱۰۰ هرتز) و الگوهای قطبی) از آن استفاده می‌کند.

 

کپسول کندر کننده دیافراگم دوتایی که به تازگی توسعه یافته است به طور ویژه برای میکروفون استودیویی نئومن Neumann – TLM 107 طراحی شده است تا پاسخ گذرا برجسته و یک پاسخ فرکانس طولانی و با دقت متعادل را برای همه الگوهای قطبی ارائه دهد. این بدان معنی است که شما می‌توانید الگوی جهت را مطابق با وضعیت ضبط بدون اینکه روی تعادل کلی صدا تأثیر بگذارد تنظیم کنید. که برای یک میکروفون بزرگ دیافراگم بسیار خارق العاده است.

میکروفون استودیویی نئومن Neumann – TLM 107 کیفیت واقعی را در هر تنظیم ارائه می‌دهد.

 

مهندسی Neumann 

به عنوان یکی از اعضای سری TLM، میکروفون استودیویی نئومن Neumann – TLM 107 با یک مدار بدون ترانسفورماتور عمل می‌کند که از صدای باز، شفاف و یک انتقال باس کامل و بدون محدودیت، حتی در بالاترین سطح اطمینان حاصل می‌کند.

دو تنظیم برش کم برای کاهش رامبل و جبران اثر نزدیکی در موقعیت‌های نزدیک میکنینگ در دسترس است. حتی بدون درگیر کردن دو تنظیمات پد، میکروفون استودیویی Neumann – TLM 107 می‌تواند سطح فشار عظیم صدا را تا ۱۴۱ دسی بل بدون قطع (حداکثر ۱۵۳ دسی بل با پیش بینی) تحمل کند.

میکروفون استودیویی TLM 107 دارای خودبینی تنها ۱۰ dB-A است که در یک استودیوی ضبط بسیار آرام بسیار پایین‌تر از سر و صدای محیط است. به عبارت دیگر، TLM 107 نه سر و صدا و نه تحریف ناخواسته، به ضبط‌های شما اضافه نمی‌کند.

 

میکروفون استودیویی Neumann – TLM 107 در درجه اول برای استودیوهای کوچک طراحی شده است اما به دلیل کیفیت صدا بدون سازش نیز می‌تواند برای برنامه‌های حرفه‌ای با کیفیت بالا از جمله پخش و ضبط‌های کلاسیک استفاده شود.

TLM 107 نه تنها یک میکروفون اسب بخار بسیار متنوع برای طیف گسترده‌ای از سازها مانند گیتار آکوستیک و برقی، پیانو، باس قائم، طبل و کوبه‌ای است، بلکه یک میکروفون صوتی برجسته است.

 

جزئیات میکروفون استودیویی Neumann – TLM 107

  • کارگاه همه کاره استودیوی برای آوازها و سازها
  • بسیار انعطاف پذیر: ۵ الگوی قطبی ، چندین پد و گزینه‌های برش کم
  • مدار بدون ترانسفورماتور برای صدای فوق العاده شفاف
  • عاری از اعوجاج حتی در بالاترین فشار صدا
  • بسیار متنوع و به طرز شگفت آور مقرون به صرفه
  • صدای بسیار تعریف شده در ۵ الگوی جهت‌دار
  • پد متغیر و تنظیمات برش کم
  • طراحی کپسول کاملاً جدید
  • پاسخ گذرا برجسته
با خدمات شرکت تجهیز نمای سیما آشنا شوید

مقالات مرتبط

WIN-JK71S-4K-UHD-PTZ-CAMERA-WITH-12G-SDI

دوربین کنفرانس 4K مارک TNS

دوربین تصویربرداری کنفرانسی مارک TNS مدل TNS-HX71SN دوربین کنفرانس TNS 4K  آخرین ورژن از دوربین های کنفرانسی است با کیفیت Ultra HD با سنسور Sony CMOS 1/1.8 , …

Basalt_Brochure-images-0

موکت تایل Basalt

موکت تایل مخصوص سالن های کنفرانس ، آمفی تئاتر و همایش و سینما ، محیط های اداری و شرکت ها ویژگی ها Construction: Tufted 1/2 – gauge loop…