میکروفون استودیویی یاماها Yamaha - YCM01
adminam

میکروفون استودیویی یاماها Yamaha – YCM01

تاریخ انتشار ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
5/5 - (1 امتیاز)
50 بازدید

در حوزه تجهیزات استودیویی، میکروفون یکی از تاثیرگذارترین عوامل در کیفیت صدا محسوب می‌شود؛ بنابراین برای انتخاب آن باید دقت و زمان کافی صرف نمود. میکروفون استودیویی و انواع دیگر آن ابزاری برای صدابرداری از انواع ساز و صدای خواننده یا گوینده در استودیو صدابرداری یا اجرای زنده و دیگر کاربردهای حرفه ای است. میکروفون با ساختارهای مختلفی از قبیل داینامیک، کندانسور، ریبون، مینی گان و گان عرضه می‌گردد.

بطور کلی میکروفون نقش بسیار مهمی در تجهیز سالن کنفرانس و همایش، استودیوهای صدابرداری، سالن‌های کنسرت، تولید محتوا و موارد دیگر دارد که برای انتخاب درست میکروفون باید ویژگی‌های آن را بطور کامل بررسی نمود.

میکروفون‌های خازنی از جمله میکروفون استودیویی Yamaha – YCM01 به دلایل خوبی همچون – توانایی  در ثبت ظریف‌ترین تفاوت‌های اجرای آواز و ساز – به یکی از اصلی‌ترین محیط‌های استودیویی و پخش در سراسر جهان تبدیل شده‌اند.

میکروفون استودیویی Yamaha – YCM01 یک میکروفون خازنی با کیفیت استودیویی است که از یک الگوی قطبی کاردیوئید برای حساسیت متمرکزتر استفاده می‌کند.

از میکروفون استودیویی یاماها – YCM01 برای طیف وسیعی از برنامه‌ها، پخش زنده، چت صوتی، بازی، جلسات از راه دور، و البته تولید موسیقی ایده‌آل استفاده می‌شود که کیفیت قابل توجهی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

طراحی شیک و نمادین YCM01 که در دو نسخه سیاه و سفید برای انطباق با محیط پخش یا ضبط دلخواه شما ارائه می‌شود، سطح جدیدی از حرفه‌ای بودن را به محتوای خلاقانه شما اضافه می‌کند.

الگوی قطبی کاردیوید میکروفون خازنی میکروفون استودیویی یاماها – YCM01 بالاترین حساسیت را نسبت به صدای مستقیم در جلوی میکروفون شما تضمین می‌کند و در عین حال صدای محیط را از پشت و کناره‌ها به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. این ویژگی به YCM01 اجازه می‌دهد تا آهنگ‌ها و صدای متمایز شما را با دقت خیره‌کننده ضبط کند و مزیتی با کیفیت به آن اضافه نماید.

میکروفون استودیویی یاماها Yamaha – YCM01 را می‌توان روی پایه رومیزی، پایه میکروفون استاندارد یا بازوی adesk نیز نصب کرد.

 

اطلاعات میکروفون استودیویی Yamaha – YCM01

  • طراحی نمادین و شیک
  • میکروفون خازنی با کیفیت استودیو
  • اتصال XLR
  • الگوی قطبی کاردیوئید

برای استعلام قیمت و خرید میکروفون استودیویی یاماها Yamaha – YCM01، از راه‌های ارتباطی معرفی شده با کارشناسان فروش تجهیزنمای سیما ارتباط برقرار نمایید.

با خدمات شرکت تجهیز نمای سیما آشنا شوید

مقالات مرتبط