میکسر صدا یاماها Yamaha - MG16XU
adminam

میکسر صدا یاماها Yamaha – MG16XU

تاریخ انتشار ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
5/5 - (1 امتیاز)
52 بازدید

میکسر صدا یک تکنولوژی پیشرفته و یکی از اصلی‌ترین اجزا در تجهیز سالن کنفرانس است که در تجهیزات صوتی برای مدیریت و ترکیب چندین منبع صدا به‌کار می‌رود. این سیستم‌ها نقش بسیار مهمی در صنعت صوتی ایفا می‌کنند و در جلسات کنفرانس، کنسرت‌ها، استودیوهای ضبط و سایر محافل صوتی به کار می‌روند.

میکسرهای صدا معمولاً شامل کانال‌های مختلف هستند که این کانال‌ها ورودی‌های مختلف صدا را به میکسر صدا متصل می‌کنند، از جمله میکروفون، سازها و دیگر منابع صوتی و افکت‌های صوتی متنوعی که برای بهبود کیفیت صداها و جلب توجه شنوندگان به کار می‌روند.

یکی از عضوهای مهم در تجهیزات سالن کنفرانس، فیدر افکت‌ها هستند که به عنوان یک قسمت اساسی از سیستم میکسر صدا نقش مهمی در بهبود کیفیت صدا و افزایش جذابیت تجربه شنوندگان دارند. در این قسمت یکی دیگر از محصولات منحصر به فرد برند Yamaha را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

نسل سوم میکسر صدا یاماها Yamaha – MG16XU ویژگی‌های به روز شده، کیفیت ساخت عالی و همان صدای عالی و انعطاف پذیری را که از کنسول میکس یاماها انتظار داشتیم را به همراه دارد. میکسرهای سری MG III که با یک شاسی فلزی مستحکم ساخته شده‌اند و از  طراحی با دوام و مستحکمی برخوردار هستند که نیاز کاربران را به خوبی برآورده می‌سازد.

MG-16XU یک میکسر ۱۶ کانالی با ۱۰ ورودی D-Pre Mic برای عملکرد فوق العاده بی‌صدا است. میکسر صدا  Yamaha – MG16XU دارای قدرت فانتوم +۴۸ ولت برای میکروفون‌های خازنی و خروجی‌های متعادل XLR است؛ مهم نیست عملکرد شما چقدر بزرگ یا کوچک باشد این سیستم فوق العاده صدایی با کیفیت را در اختیار شما قرار خواهد داد.

میکسر صدا یاماها – MG16XU به عنوان میز مخلوط کن لینچ پین عمل می‌کند که می توانید به آن وابسته باشید.

همچنین در میکسر صدا Yamaha – MG16XU مجموعه‌ای از افکت‌های Yamaha SPX است که برای تقویت بیشتر صدای شما، بدون نیاز به اضافه کردن پردازنده‌های اضافی و اتصال USB برای آسان کردن ضبط با نرم‌افزار ضبط هوش مصنوعی Cubase وجود دارد.

 

آنچه Yamaha از میکسرهای MG سری XU می‌گوید:

برای کنترل دقیق‌تر و بهبود صدای شما، مدل‌های XU سری MG مجهز به مجموعه‌ای از جلوه‌های معروف SPX یاماها هستند. اینها با وضوح بالا Chorus، Flanger، Distortions، Reverb و Delay، همه با پارامترهای قابل ویرایش، همان پردازنده‌های چند جلوه‌ای هستند که در کنسول‌های میکس پیشرفته یاماها استفاده می‌شوند و ابزارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهند که برای ارتقای میکس‌های خود به سطح بالاتری نیاز دارید.

برای بیش از یک قرن، یاماها در حال ساخت میراثی از مهارت و نوآوری برتر بوده است که نمونه آن در همه محصولات آن نمایان است. در حال حاضر در سومین تجسم، سری MG این تعالی طراحی را تجسم می‌دهد و برخی از فناوری‌های مشابهی را که برای استفاده در کنسول‌های حرفه‌ای سطح بالا توسعه یافته‌اند، از جمله پیش تقویت‌کننده‌های با کیفیت استودیویی، پردازش دیجیتال قدرتمند، و ساختار مستحکم و قابل اعتماد، ترکیب می‌کند.

سری MG با یک رابط بصری و آسان برای استفاده، دارای مجموعه گسترده‌ای از کنسول های میکس فشرده با مدل های مختلف از شش تا بیست کانال است که برای طیف متنوعی از کاربران و برنامه ها مناسب است. برای تنظیمات نصب شده، ضبط، یا موسیقی زنده، ساختار مستحکم و طراحی انعطاف پذیر این کنسول ها به شما امکان می دهد صدای خود را با اطمینان شکل دهید و به طور مداوم اوج عملکرد و سطحی از کیفیت صدا و قابلیت اطمینان بی نظیر را در کلاس خود ارائه دهید. میکسر صدا یاماها Yamaha – MG16XU نیز از تمام ویژگی های یاد شده برخوردار است.

 

ویژگی‌های میکسر صدا یاماها MG16XU

  • کنسول میکس ۱۶ کانالی
  • حداکثر ۱۰ میکروفون/ ۱۶ ورودی خط (۸ مونو + ۴ استریو)
  • ۴ اتوبوس گروهی+۱ اتوبوس استریو
  • ۴ AUX (شامل FX)
  • پیش تقویت کننده میکروفون “D-PRE” با مدار دارلینگتون معکوس
  • ۱-کمپرسورهای شستی
  • جلوه‌های درجه بالا: SPX با ۲۴ برنامه
  • عملکردهای صوتی USB 24 بیتی/۱۹۲ کیلوهرتز ۲ اینچ/۲ خروجی
  • با iPad (2 یا بالاتر) از طریق کیت اتصال دوربین اپل iPad / آداپتور دوربین لایتنینگ به USB کار می‌کند.
  • شامل نسخه دانلود نرم افزار Cubase Al DAW
  • سوئیچ PAD روی ورودی‌های تک
  • +۴۸ ولت فانتوم پاور
  • خروجی‌های متعادل XLR
  • منبع تغذیه جهانی داخلی برای استفاده در سراسر جهان
  • کیت نصب قفسه گنجانده شده است
  • شاسی فلزی
  • طراحی زیبا و مقاوم

برای استعلام قیمت و خرید میکسر صدا یاماها Yamaha – MG16XU، از راه‌های ارتباطی معرفی شده با کارشناسان فروش تجهیزنمای سیما ارتباط برقرار نمایید.

با خدمات شرکت تجهیز نمای سیما آشنا شوید

مقالات مرتبط

اسپیکر دیواری کنفرانسی LD - ICOA 12 A BT W

اسپیکر سالن همایش LD – ICOA 12 A BT W

سالن‌ همایش و سالن کنفرانس، به عنوان مکان‌هایی برای برگزاری جلسات، نمایش‌ها، و گفتگوهای مهم، نقش بسیار حیاتی در جریان دانش و ارتباطات امروزی دارند. اما این سالن‌ها…