1709626431
adminam

دوربین کنفرانس TNS – KT-HD86

تاریخ انتشار ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
5/5 - (3 امتیاز)
123 بازدید

دوربین کنفرانس ترکیبی از یک وب کم حرفه‌ای به همراه یک میکروفون ۳۶۰ درجه با شعاع گسترده برای دریافت صدا و اسپیکر پرقدرت برای پخش آن است. دوربین کنفرانس جایگزین قوی برای تجهیزات پیش‌فرض استفاده شده بر روی لپ‌تاپ‌ها در تماس‌های ویدئویی خواهد بود.

در طراحی سالن کنفرانس از تجهیزات بسیاری بهره گرفته می‌شود که دوربین کنفرانس یکی از اصلی‌ترین نیازهای فضای جلسات و کنفرانس‌ها است.

در ادامه به بررسی مشخصات دوربین ویدئو کنفرانس TNS – KT-HD86 می‌پردازیم .

دوربین کنفرانس TNS – KT-HD86، یکی از بهترین و خوش قیمت‌ترین دوربین‌ها برای سالن کنفرانس، ساخته شده توسط کشور چین است. این دوربین قابلیت اتصال به انواع سیستم‌های میکروفون کنفرانس را دارد و راه اندازی آن بسیار ساده است. همچنین علاوه بر مرکز کنترل، سیستم کنفرانس را از طریق کیبورد کنترلر و جوی استیک کنترل و یا ریموت می‌توان کنترل کرد.

 

مشخصات دوربین کنفرانس TNS – KT-HD86

دوربین کنفرانس TNS - KT-HD86

دوربین کنفرانس TNS – KT-HD86، با خروجی HDMI-SDI-IP-USB2.0 دارای یک سنسور CMOS 1/2.8 و خروجی بیش از HD-SDI است.

دوربین چرخشی کنفرانسی KT-HD86 به یک لنز با بزرگنمایی ۱۲ برابر تا بزرگنمایی دیجیتال ۲۰ برابر مجهز شده است و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا فعالیت‌ها را در هر محیط با کیفیت بالا از نزدیک مشاهده کنید.

 

فناوری جدید در دوربین کنفرانس TNS – KT-HD86، سایه‌های ایجاد شده و نورهای برجسته را به حداقل می‌رساند. وقتی هوا برای ضبط تصاویر عادی خیلی تاریک می‌شود، دوربین ویدئو سالن کنفرانس از حالت Night برای ضبط تصاویر واضح در حالت تک رنگ استفاده می‌کند. دوربین ویدئو کنفرانس TNS – KT-HD86 از ورودی صوتی پشتیبانی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا صدا را در سیگنال ویدیویی ضبط و جداسازی کنید.

 

دوربین کنفرانس TNS – KT-HD86 امکان ضبط تصویر واضح با حداقل تصاویر پس زمینه را حتی در مناطق کم نور فراهم می‌کند، تغییر به حالت شب امکان تصویربرداری را حتی در شرایط کم نور نیز امکان پذیر می‌کند. همچنین می‌توان  دوربین ویدئو کنفرانس TNS – KT-HD86 را به گونه‌ای تنظیم کرد تا بسته به سطح نور اطراف به طور خودکار  تغییر حالت دهد.

دوربین کنفرانس TNS – KT-HD86 همچنین از ورودی صدا، تعبیه و رمزگذاری پشتیبانی می‌کند.

تعریف IP‌های مختلف برای هر دوربین، امکان اتصال چند دوربین به صورت همزمان را فراهم کرده است و چند نقطه به صورت همزمان می‌تواند فعال شود و جلسات به صورت ویدیو کنفرانسی برقرار شود.

 

دیگر امکانات دوربین کنفرانس TNS – KT-HD86

دوربین کنفرانس TNS - KT-HD86

دستگاه فوق یک دوربین رباتیک هوشمند با قابلیت کنترل از راه دور بوده که قابلیت چرخش به طرفین تا ۳۴۰ درجه و گردش به بالا و پایین تا ۱۲۰ درجه دارا است و با بهبود کیفیت چرخش نسبت به نسخه‌های پیشین، می‌تواند در هر ثانیه بین ۹۰ تا ۱۰۰ درجه گردش داشته باشد و مناطق مختلفی را به کمک لنز واید (عریض) خود پوشش دهد؛ دوربین کنفرانس TNS – KT-HD86 در اماکن مختلفی مانند مجموعه سالن‌های جلسات و کنفرانس قابل استفاده می‌باشد و به دلیل ظاهر جمع و جور خود امکان نصب بر روی میز، پایه و حتی روی سقف را نیز دارد.

 

نصب و راه اندازی دوربین کنفرانس TNS – KT-HD86 به صورت رومیزی و دیواری امکان‌پذیر است. یک عدد پایه نصبی به همراه دوربین توسط کارخانه ارائه می‌شود تا کار نصب را آسان کند.

با خدمات شرکت تجهیز نمای سیما آشنا شوید

مقالات مرتبط

1460.14154_kl

یونیت مترجم تلویک LINGUA ID-MM

یونیت مترجم LINGUA ID-MM تلویک هر آنچه که یک مترجم برای انجام کار راحت‌تر نیاز دارید را در خود دارد. ارگونومی بهبود یافته دستگاه، از زاویه دید نمایشگر…