میکسر صدا دایناکورد Dynacord - PowerMate1000-3
adminam

میکسر صدا دایناکورد Dynacord – PowerMate1000-3

تاریخ انتشار ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
5/5 - (1 امتیاز)
110 بازدید

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی، ارتباطات تجاری و تخصصی از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند. سالن کنفرانس به یکی از اجزای حیاتی به عنوان محلی برای برگزاری این ارتباطات مطرح شده است. در این سالن‌ها، سیستم میکسر صدا بازیابی اطلاعات صوتی را بسیار مهم و حیاتی کرده‌اند.

یکی از عضوهای مهم در تجهیزات سالن کنفرانس، فیدر افکت‌ها هستند که به عنوان یک قسمت اساسی از سیستم میکسر صدا نقش مهمی در بهبود کیفیت صدا و افزایش جذابیت تجربه شنوندگان دارند. این ابزارهای مهم امکان اضافه کردن جلوه‌های صوتی متنوع به صداها را فراهم می‌کنند. فیدر افکت‌ها در تجهیزات سالن کنفرانس قابلیت افزودن افکت‌های صوتی متنوعی را دارند.

 

جزئیات میکسر صدا دایناکورد Dynacord – PowerMate1000-3

  • میکسر بصری با ۱۰ کانال ورودی (۶ میکروفون/خط+۴ میکروفون/استریو لاین)
  • آمپلی فایر بسیار قدرتمند و قابل اعتماد با ۲×۱۰۰۰ وات/۴ اهم
  • ۲ افکت قابل ویرایش با کیفیت بالا، ۱۰۰ پیش تنظیم کارخانه و ۲۰ پیش تنظیم کاربر
  • رابط USB حرفه‌ای ۴×۴ ۲۴ بیتی/۹۶ کیلوهرتز با MIDI
  • پکیج سبک وزن (۱۴ کیلوگرم) آماده جاده با درپوش بسیار مقاوم

 

پاور میکسرهای فشرده PowerMate بر اساس تحقیق، توسعه و ارتباط متقابل Dynacord با مشتریان خود در بازار صوتی حرفه‌ای برای چندین دهه، دانش عمیقی را در خود جای داده است.

در میکسر صدا دایناکورد Dynacord – PowerMate1000-3 حداقل شش دستگاه صوتی اختصاصی در یک قاب فشرده گنجانده است: کنسول میکس، دو واحد افکت، اکولایزر گرافیکی، رابط صوتی USB و تقویت کننده قدرت.

هر یک از آن‌ها در بالاترین سطح کیفی قرار دارند همانطور که از یک دستگاه مستقل انتظار دارید.

میکسر صدا دایناکورد Dynacord – PowerMate1000-3 یک ابزار همه جانبه واقعی برای تقریباً همه برنامه‌ها با حداکثر ویژگی تنظیم شده در حداقل اندازه است.

بخش اختلاط، با ۱۰ پری آمپ میکروفون مجزا و کم نویز شروع می‌شود.

میکسر صدا دایناکورد Dynacord – PowerMate1000-3 دارای ۶ باس کمکی که دو تای آن‌ها قابل تعویض قبل/پست فیدر، انعطاف پذیری بالایی را برای نظارت فراهم می‌کند.

دو پردازنده افکت ۱۰۰ پیش تنظیم کارخانه، از جمله PowerMate-reverb‌های افسانه‌ای را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، هر از پیش تنظیم شده را می‌توان ویرایش و در ۲۰ حافظه کاربر ذخیره کرد.

رابط صوتی USB داخلی ۴ پخش و چهار کانال ضبط را به طور همزمان با رایانه شخصی یا مک به اشتراک می‌گذارد. یک رابط MIDI اضافی امکان ادغام ابزارهایی مانند صفحه کلید را فراهم می‌کند. مجوز نرم افزار Steinbergs Cubase بخشی از این بسته است.

اکولایزر گرافیکی استریو ۱۱ باند را می‌توان به صورت انعطاف پذیر به کانال‌های اصلی یا مانیتور هدایت کرد.

آمپلی فایر با ۲ x1000 W/4 Ohms (RMS) بسیار قدرتمند است. با توجه به فن آوری مدرن، منبع تغذیه حالت سوئیچینگ و مرحله خروجی کلاس D، بسیار کارآمد و سبک وزن است. یک محافظ اختیاری بلندگو اجازه می‌دهد تا قدرت طولانی‌مدت را بدون رها کردن دینامیک محدود کنید.

در نهایت، محفظه باریک توسط یک درب پلاستیکی ناهموار با دسته یکپارچه برای حمل و نقل آسان محافظت می‌شود.

برای استعلام قیمت و خرید میکسر صدا دایناکورد Dynacord – PowerMate1000-3، از راه‌های ارتباطی معرفی شده با کارشناسان فروش تجهیزنمای سیما ارتباط برقرار نمایید.

با خدمات شرکت تجهیز نمای سیما آشنا شوید

مقالات مرتبط

5 (2)

میکسر صدا Solid State Logic SiX

ابزارهای میکسر SSL  باز طراحیِ به روز و ساده یک میکسر کاملا حرفه ای که نیاز شما برای ضبط صدا و تولید پادکست را مرتفع میکند . دارای…